![]()
|
The Hellenic Association for Energy Economics will host the 17th IAEE European Energy Conference “The Future of Global Energy Systems”, in Athens, from 21 to 24 September 2022, the first physical IAEE European Conference in the post Covid-19 era.
The Conference provides an ideal opportunity for the presentation of new advances and research results in the energy sector, thus, academicians, researchers, managers, industrial participants and students are welcome to share their research findings and present their academic papers to global experts.
The conference is intended for:
For the detailed list of topics, abstracts submissions and important deadlines, you may visit HAEE’s website here.
The largest Conference on Ecomobility is co-organized for the 5th consecutive year by the Hellenic Association for Energy Economics and the financial portal insider.gr, on Thursday, January 20, 2022, at the Hellenic Motor Museum.
For the first time since the beginning of the pandemic, the Ecomobility Conference will be held in the physical presence of all speakers, while respecting all applicable safety measures. In a unique symbolic venue, the Hellenic Motor Museum, delegates will have the opportunity to take part in the debate on ecomobility, network with the most important representatives of the sector, and tour 3 floors of exhibits that showcase the evolution of automobiles from the end of the 19th to the end of the 20th century.
The Conference will be live streamed giving the opportunity to all those interested to watch the sessions free of charge.
The organizers will give a certain number of participants the opportunity to attend the Conference in physical presence. In order to ensure that the total number of attendees does not exceed the limits imposed by the coronavirus protection measures, a strict first come, first served policy will be applied. Proof of electronic registration will be requested for entering the conference venue.
The Conference will be held in Greek.
Stay tuned to our website for the upcoming agenda, confirmed speakers and registrations details.
Editorial: Μια νέα εποχή έντονων διακυμάνσεων στα ενεργειακά εμπορεύματα
Κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων ετών της πανδημίας παρατηρήθηκαν έντονες διακυμάνσεις στην τιμή των ενεργειακών εμπορευμάτων. Την άνοιξη του 2020 η τιμή του πετρελαίου έφτασε αρνητικό πρόσημο για πρώτη φορά, ενώ το 2021 σημειώθηκαν ιδιαίτερες αυξήσεις στην τιμή του φυσικού αερίου στην Ευρώπη με το συμβόλαιο TTF να αυξάνεται από τα 15 στα 160 ευρώ ανά μεγαβατώρα.
Ένα ακόμη σχετικά νέο εμπόρευμα που σημείωσε απότομη άνοδο είναι τα δικαιώματα ρύπων που εμπορεύονται πλέον έναντι 70 ευρώ στην Ευρώπη. Μαζί με το ακριβό φυσικό αέριο οδήγησαν σε μια ακραία αύξηση της τιμής του ηλεκτρισμού για τις περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές. Οι τιμές ηλεκτρισμού πλέον έχουν έντονη διακύμανση με αυξομειώσεις άνω του 20% ημερησίως αναλόγως του καιρού, καθώς οι ΑΠΕ έχουν φτάσει σε υψηλότερα ποσοστά διείσδυσης και το σύστημα επηρεάζεται από τους υψηλούς ή χαμηλούς ανέμους.
Ταυτόχρονα, οι αγορές είναι πλέον ελεύθερες στις περισσότερες αγορές και εμπορεύματα, ενώ η ενεργειακή αγορά είναι πιο παγκοσμιοποιημένη από ποτέ. Μαζί με την κερδοσκοπία και άλλες εξελίξεις, όπως η εμπορία των options και η εντονότερη συμμετοχή της λιανικής, το αποτέλεσμα είναι πιο έντονες κινήσεις των τιμών από ποτέ.
Όπως είναι φυσικό, αυτοί που αναμένεται να επωφεληθούν περισσότερο από τις έντονες διακυμάνσεις είναι οι έμποροι, με παραδοσιακούς οίκους εμπορευμάτων όπως η Trafigura και η Vitol να καταγράφουν κέρδη-ρεκόρ το 2020 και αναμένεται να συνεχίσουν και το 2021. Όμως και μικρότεροι έμποροι με πιο περιορισμένη γεωγραφικά έμφαση μπορούν να εκμεταλλευτούν τις διακυμάνσεις, ενώ η σημασία της αντασφάλισης είναι πιο έντονη από ποτέ για τους παίκτες στην αγορά ηλεκτρισμού.
Αντοχή στην κρίση για τη ΔΕΗ με ισχυρά αποτελέσματα στο εννεάμηνο
Θετικά αποτελέσματα δεδομένης της ενεργειακής κρίσης παρουσίασε η ΔΕΗ για το α' εννεάμηνο του 2021 όπου εμφανίζει επαναλαμβανόμενο EBITDA ύψους €626,5 εκατ. από €696 εκατ. το εννεάμηνο του 2020.
Αναλυτικότερα, τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) σε επαναλαμβανόμενη βάση διαμορφώθηκαν σε €626,5 εκατ. το εννεάμηνο του 2021 έναντι €696 εκατ. το εννεάμηνο του 2020 για το σύνολο του Ομίλου, με το αντίστοιχο περιθώριο να διαμορφώνεται σε 16,9% από 19,8%. Ειδικότερα για το γ΄ τρίμηνο του 2021 το EBITDA σε επαναλαμβανόμενη βάση διαμορφώθηκε σε €155 εκατ. έναντι €238,7 εκατ. του αντίστοιχου τριμήνου του 2020.
Οι αυξημένες δαπάνες λόγω της ανόδου των τιμών φυσικού αερίου και δικαιωμάτων εκπομπών CO2 και συνακόλουθα και των τιμών της χονδρεμπορικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας, επηρέασαν αρνητικά τη λειτουργική κερδοφορία της δραστηριότητας της Εμπορίας. Αυτή η αρνητική επίπτωση αντισταθμίστηκε σε μεγάλο βαθμό από την αύξηση του μέσου εσόδου, καθώς και από την βελτίωση του ενεργειακού μείγματος της δραστηριότητας της Παραγωγής. Επιπλέον, θετικά επίδρασε και η διενέργεια πράξεων για την αντιστάθμιση του κινδύνου της διακύμανσης των τιμών ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου.
Το EBITDA του εννεαμήνου του 2021 όπως και αυτό του εννεαμήνου του 2020 επηρεάστηκε επίσης από ορισμένες εφάπαξ επιπτώσεις. Συνυπολογίζοντας τις επιπτώσεις αυτές το EBITDA διαμορφώθηκε σε €576,9 εκατ. έναντι €708,3 εκατ. το εννεάμηνο του 2020.
Τα αποτελέσματα μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε ζημιές €42,2 εκατ. έναντι κερδών €12,8 εκατ. το εννεάμηνο του 2020. Αντίστοιχα για το γ’ τρίμηνο του 2021 τα αποτελέσματα μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε ζημίες €69,1 εκατ. έναντι ζημιών €16,5 εκατ. το γ’ τρίμηνο 2020.
Ομόλογο ύψους έως 300 εκατ. ευρώ δρομολογεί η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΓΕΚ Τέρνα αποφάσισε την έκδοση κοινού ομολογιακού δανείου συνδεδεμένου με ρήτρα αειφορίας, ποσού έως 300.000.000 ευρώ, με ελάχιστο ποσό τα 200.000.000 ευρώ, με διάρκεια επτά έτη.
Το ομολογιακό δάνειο θα εκδοθεί με βάση το πλαίσιο ομολόγου συνδεδεμένου με ρήτρα αειφορίας της εταιρείας το οποίο εγκρίθηκε και υιοθετήθηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας κατά την ίδια ως άνω συνεδρίασή του, θα είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα της εταιρείας: www.gekterna.com και θα προβλέπει την προσαύξηση του επιτοκίου του ομολογιακού δανείου κατά 0,20%, σε περίπτωση μη επίτευξης από την εταιρεία του στόχου αειφορικής επίδοσης.
Το χρονοδιάγραμμα της έκδοσης του ομολογιακού δανείου και της δημόσιας προσφοράς των ομολογιών θα διαμορφωθεί το προσεχές διάστημα, αναλόγως των συνθηκών που επικρατούν στις χρηματιστηριακές αγορές.
Motor Oil: Αύξηση κερδών στα 85,2 εκατ. ευρώ για το γ' τρίμηνο
Έσοδα 2,987 δισ. ευρώ, έναντι 1,638 δισ. παρουσίασε το τρίτο τρίμηνο ο όμιλος της Motor Oil σύμφωνα με τις λογιστικές καταστάσεις. Παράλληλα σημαντική αύξηση καταγράφεται σε επίπεδο καθαρών κερδών από συνεχιζόμενες δραστηριότητες: Έφτασαν τα 85,2 εκατ. ευρώ έναντι 44,28 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020.
Η σημαντική αύξηση του κύκλου εργασιών το γ’ τρίμηνο 2021 έναντι του γ’ τριμήνου 2020 και του εννεάμηνου 2021 έναντι του εννεάμηνου 2020 οφείλεται στην αύξηση του όγκου πωλήσεων της Εταιρίας (κατά 21% το γ΄ τρίμηνο 2021 και κατά 15% σωρευτικά το εννεάμηνο 2021) σε συνδυασμό με τον αυξημένο μέσο όρο των τιμών των προϊόντων πετρελαίου εκπεφρασμένων σε Δολάρια Η.Π.Α. (κατά 76,4% το γ’ τρίμηνο 2021 και κατά 62,8% το εννεάμηνο 2021).
Η αύξηση του όγκου των πωλήσεων της Εταιρίας αποδίδεται στην ομαλοποίηση των συνθηκών σε επίπεδο οικονομίας διεθνώς, ως απόρροια της άρσης των περιοριστικών μέτρων στις μετακινήσεις, και στην υψηλή διαθεσιμότητα των μονάδων του Διυλιστηρίου καθόλη τη διάρκεια του εννεάμηνου 2021 δεδομένου ότι οι εργασίες συντήρησης με έμφαση στο συγκρότημα ήπιας υδρογονοδιάσπασης (Mild Hydrocracker Complex) είχαν πραγματοποιηθεί το διάστημα Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2020 ήτοι πριν την επιβολή του lockdown.
Η ανάκαμψη της ζήτησης πετρελαιοειδών στις τρεις αγορές στις οποίες παραδοσιακά δραστηριοποιείται η Εταιρία (Εσωτερική, Εξαγωγές, Ναυτιλία) σε συνδυασμό με την ισχυροποίηση των διεθνών περιθωρίων διύλισης και την αύξηση του όγκου των βιομηχανικών πωλήσεων του Διυλιστηρίου οδήγησε στην επίτευξη EBITDA Ευρώ 113,5 εκατ. το γ’ τρίμηνο 2021 έναντι Ευρώ 62 εκατ. το γ΄ τρίμηνο 2020 και EBITDA Ευρώ 285 εκατ. το εννεάμηνο 2021 έναντι αρνητικών EBITDA Ευρώ 16,8 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα 2020.
Η συνολική χρηματοοικονομική δαπάνη διαμορφώθηκε σε Ευρώ 6,2 εκατ. το γ’ τρίμηνο 2021 έναντι Ευρώ 2,8 εκατ. το αντίστοιχο τρίμηνο 2020. Σημαντική βελτίωση υπήρξε στα συνολικά χρηματοοικονομικά αποτελέσματα του εννεάμηνου 2021 με τη δαπάνη να περιορίζεται σε Ευρώ 7,4 εκατ. έναντι δαπάνης Ευρώ 41,1 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα 2020. Η βελτίωση οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στα κέρδη από πράξεις παραγώγων αντιστάθμισης κινδύνου. Υπενθυμίζεται ότι το εννεάμηνο 2020, και ιδίως το Β’ τρίμηνο 2020, παρατηρήθηκαν ακραίες διακυμάνσεις στις τιμές των πετρελαιοειδών ως επακόλουθο των περιοριστικών μέτρων στις μετακινήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο.
Τα κέρδη προ Φόρων (EBT) διαμορφώθηκαν σε Ευρώ 89,8 εκατ. το γ’ τρίμηνο 2021 έναντι κερδών Ευρώ 38,2 εκατ. το αντίστοιχο τρίμηνο 2020 και σε Ευρώ 225,4 εκατ. το εννεάμηνο 2021 έναντι ζημιών Ευρώ 119,9 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα 2020.
Τα κέρδη μετά από Φόρους (EAT) διαμορφώθηκαν σε Ευρώ 70 εκατ. το γ’ τρίμηνο 2021 έναντι κερδών Ευρώ 28,8 εκατ. το αντίστοιχο τρίμηνο 2020 και σε Ευρώ 173,5 εκατ. το εννεάμηνο 2021 έναντι ζημιών Ευρώ 93 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα 2020. Ο φορολογικός συντελεστής για τα κέρδη της χρήσεως 2021 ανέρχεται σε 22% έναντι 24% για τη χρήση 2020.
Η Avax αξιολογεί το επενδυτικό ενδιαφέρον για την πώληση της Volterra
Επιβεβαιώνει ουσιαστικά με επίσημη ανακοίνωσή της η εταιρεία Avax το χθεσινό δημοσίευμα ότι βρίσκεται σε εξέλιξη, σε αρχικό στάδιο και προφανώς κάτω από ρήτρες εμπιστευτικότητας, διαδικασία με σκοπό να διερευνηθεί το επενδυτικό ενδιαφέρον για τη θυγατρική εταιρεία προμήθειας ηλεκτρισμού Volterra.
Στα πλαίσια αυτά διερευνάται και η επιλογή αξιολόγησης του επενδυτικού ενδιαφέροντος για την ως άνω θυγατρική της, χωρίς να έχει ληφθεί οιαδήποτε σχετική απόφαση ή να έχουν υπάρξει διαπραγματεύσεις με οιοδήποτε μέρος προς οιαδήποτε κατεύθυνση.
Enel: Επιταχύνουμε το επενδυτικό μας πρόγραμμα στην Ελλάδα
Η Ελλάδα, δεδομένου του υφιστάμενου πλάνου της απολιγνιτοποίησης, χρειάζεται άμεσα περισσότερες ΑΠΕ διότι διατρέχει τον κίνδυνο να ξεμείνει από ενέργεια, αυτό δήλωσε σήμερα ο Φραντσέσκο Σταράτσε, Διευθύνων Σύμβουλος και Γενικός Διευθυντής του Ομίλου Enel, στη Συνέντευξη Τύπου που ακολούθησε την ετήσια καθιερωμένη συνάντηση με τις αγορές (Capital Markets Day).
Mάλιστα, σημείωσε ότι «στρατηγική προτεραιότητα της Enel είναι να επιταχύνει το πλάνο της για ανάπτυξη των ΑΠΕ στη χώρα, συμπεριλαμβανομένων και των συστημάτων αποθήκευσης, και να βοηθήσει το σύστημα να καλύψει το κενό που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην ελληνική αγορά».
Τέλος, αναφέρθηκε και στη νομοθεσία που προωθεί η κυβέρνηση για την αποθήκευση, λέγοντας χαρακτηριστικά πως «είναι μια πολύ σημαντική εξέλιξη που κοιτάμε με ενδιαφέρον. Άλλωστε, οι μπαταρίες είναι πάντα πιο χρήσιμες όταν αυξάνεται η διείσδυση των ΑΠΕ στο ενεργειακό μείγμα».
Τέρνα Ενεργειακή: Νέα αιολικά πάρκα συνολικής ισχύος 90 MW προς ανάπτυξη στην Πολωνία
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ενισχύει περαιτέρω την παρουσία της στην αγορά Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας της Πολωνίας, προωθώντας τέσσερα νέα έργα συνολικής ισχύος 90 MW. Πρόκειται για αιολικά πάρκα που βρίσκονται σε αρχικό στάδιο αδειοδότησης και τα οποία η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα ωριμάσει, κατασκευάσει και λειτουργήσει, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για συνεχή επέκταση της δραστηριότητάς της στον τομέα της παραγωγής καθαρής ενέργειας.
Στην Πολωνία η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ λειτουργεί ήδη οκτώ (8) αιολικά πάρκα συνολικής εγκατεστημένης ισχύος 102 MW, γεγονός που συνεπάγεται πως με την προσθήκη των τεσσάρων νέων έργων συνολικής ισχύος 90 MW, ο Όμιλος σχεδόν θα διπλασιάσει την εγκαταστημένη ισχύ στην Πολωνία τα επόμενα χρόνια.
Η ανάπτυξη του Ομίλου ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ συνεχίζεται κανονικά, με το επενδυτικό πρόγραμμα του να εξελίσσεται απρόσκοπτα και με εντατικούς ρυθμούς σε όλους τους τομείς δραστηριότητάς του. Στόχος του Ομίλου παραμένει η συνολική εγκατεστημένη ισχύς του (αιολικά πάρκα, φωτοβολταϊκά πάρκα και συστήματα αποθήκευσης) να προσεγγίσει τα 3.000 MW μέσα στην επόμενη πενταετία. Ο Όμιλος διαθέτει περισσότερα από 1.300 MW σε λειτουργία, υπό κατασκευή ή έτοιμα προς κατασκευή σε Ελλάδα, Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. Επίσης, βρίσκονται σε φάση αδειοδοτικής ωρίμανσης αιολικά έργα συνολικής ισχύος άνω των 1.800 MW σε διάφορες περιοχές στην Ελλάδα. Παράλληλα, αναπτύσσονται και σχεδιάζονται νέα φωτοβολταϊκά πάρκα συνολικής ισχύος 1.700 MW και συστήματα αποθήκευσης συνολικής ισχύος περίπου 2.000 MW, ενώ ο Όμιλος έχει τοποθετηθεί εγκαίρως και στην αγορά των θαλάσσιων αιολικών πάρκων, όπου σε κοινοπραξία με την OCEAN WINDS σχεδιάζει να αναπτύξει πάρκα στις ελληνικές θάλασσες.
Τέλος στο λιγνίτη από το 2028 προβλέπει ο κλιματικός νόμος
Σε δημόσια διαβούλευση τέθηκε ο νέος κλιματικός νόμος από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
Ειδικότερα, κατά την παρουσίαση που έκαναν ο υπουργός ΠΕΝ Κώστας Σκρέκας και ο γενικός γραμματέας Φυσικού Περιβάλλοντος και Υδάτων Κωνσταντίνος Αραβώσης, οι ποσοτικοί στόχοι που καθορίζονται, με ιδιαίτερη έμφαση στη δυναμική διείσδυση των ΑΠΕ, είναι οι εξής:
Μείωση εκπομπών αερίων θερμοκηπίου κατά 55% έως το 2030 σε σχέση με το 1990.
Μείωση εκπομπών αερίων θερμοκηπίου κατά 80% έως το 2040 σε σχέση με το 1990.
Κλιματική ουδετερότητα έως το 2050.
Ειδικότερα, με τον νέο κλιματικό νόμο προβλέπονται επίσης τα εξής:
Διακοπή λειτουργίας όλων των λιγνιτικών μονάδων το αργότερο έως τις 31 Δεκεμβρίου 2028 με ρήτρα επανεξέτασης το 2023 -με σκοπό την επίσπευση- υπό την προϋπόθεση της διασφάλισης της επάρκειας ισχύος και της ασφάλειας εφοδιασμού.
Από το 2023 προβλέπεται η απαγόρευση καυστήρων πετρελαίου όπου υπάρχει δίκτυο φυσικού αερίου σε νέες οικοδομές. Από το 2025 απαγόρευση εγκατάστασης καυστήρων πετρελαίου θέρμανσης. Από το 2030 απαγόρευση χρήσης καυστήρων πετρελαίου θέρμανσης.
Από το 2023, το 1/4 των νέων εταιρικών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης που ταξινομούνται πρέπει να είναι αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα ή υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα εξωτερικής φόρτισης ρύπων έως 50γρ CO2/χλμ.
Από το 2030, τα νέα οχήματα που θα ταξινομούνται θα πρέπει να είναι μηδενικών εκπομπών.
Από το 2025 υποχρεωτικά σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη όλα τα νέα ταξί καθώς και το 1/3 των νέων ενοικιαζόμενων οχημάτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα είναι ηλεκτροκίνητα. Στόχος είναι μέχρι το 2023 να κυκλοφορούν στους δρόμους περί τα 2.000 ηλεκτροκίνητα ταξί. Έως τις 31 Δεκεμβρίου 2023 τα μέτρα θα εξεταστούν εκ νέου, με σκοπό την επίσπευση και την επέκταση σε επιπλέον περιοχές, ανάλογα με την επαρκή διαθεσιμότητα σταθμών φόρτισης, ενώ όπως τόνισε ο κ. Σκρέκας, επισπεύδεται η διαδικασία τοποθέτησης φορτιστών στις πόλεις.
Η Ελληνική Εταιρεία Ενεργειακής Οικονομίας θα φιλοξενήσει το 17th IAEE European Energy Conference “The Future of Global Energy Systems”, στην Αθήνα, από τις 21 έως τις 24 Σεπτεμβρίου 2022, το πρώτο Ευρωπαϊκό Συνέδριο του Διεθνή Οργανισμού Ενεργειακής Οικονομίας (ΙΑΕΕ) που θα διεξαχθεί με φυσική παρουσία στη μετά Covid-19 εποχή.
Το Συνέδριο αποτελεί ιδανική ευκαιρία για την παρουσίαση νέων εξελίξεων και ερευνητικών αποτελεσμάτων στον ενεργειακό τομέα, επομένως, ακαδημαϊκοί, ερευνητές, εκπρόσωποι του ιδιωτικού τομέα και φοιτητές είναι ευπρόσδεκτοι να μοιραστούν τα ερευνητικά τους ευρήματα και να παρουσιάσουν τις ακαδημαϊκές τους εργασίες σε ένα διεθνές κοινό.
Το Συνέδριο απευθύνεται σε:
Για την λεπτομερή λίστα των θεμάτων, υποβολές των άρθρων και σημαντικές ημερομηνίες και προθεσμίες, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της ΗΑΕΕ εδώ.
Το μεγαλύτερο Συνέδριο για την Ηλεκτροκίνηση συνδιοργανώνεται για 5η συνεχόμενη χρονιά από την Ελληνική Εταιρεία Ενεργειακής Οικονομίας και την οικονομική ιστοσελίδα insider.gr, την Πέμπτη, 20 Ιανουαρίου 2022, στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου, έναν χώρο συμβολικού χαρακτήρα.
Για πρώτη φορά από την έναρξη της πανδημίας, το Συνέδριο Ηλεκτροκίνησης θα διεξαχθεί με φυσική παρουσία όλων των ομιλητών, τηρώντας ασφαλώς όλα τα ισχύοντα μέτρα προστασίας. Σε ένα μοναδικό χώρο συμβολικού χαρακτήρα, το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου, οι σύνεδροι θα έχουν την ευκαιρία να λάβουν μέρος στο διάλογο για την ηλεκτροκίνηση, να δικτυωθούν με τους σημαντικότερους εκπροσώπους του τομέα, αλλά και να ξεναγηθούν σε 3 ορόφους με μοναδικά εκθέματα που μαρτυρούν την εξέλιξη του αυτοκινήτου από τα τέλη του 19ου έως και τα τέλη του 20ου αιώνα.
Το Συνέδριο θα μεταδοθεί ζωντανά δίνοντας την ευκαιρία σε όλους όσοι ενδιαφέρονται να το παρακολουθήσουν δωρεάν.
Οδεύοντας σταδιακά προς την κανονικότητα, οι Διοργανωτές θα δώσουν την ευκαιρία σε ορισμένο αριθμό συμμετεχόντων να παρακολουθήσουν το Συνέδριο με φυσική παρουσία. Προκειμένου ο συνολικός αριθμός των παρευρισκόμενων να μην ξεπεράσει τα επιτρεπτά όρια που θα επιβάλλουν τα μέτρα προστασίας κατά του κορωνοϊού την ημέρα διεξαγωγής του Συνεδρίου, θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας ("first come, first served"). Για την είσοδο στο συνεδριακό χώρο θα ζητηθεί το αποδεικτικό της ηλεκτρονικής εγγραφής.
Μείνετε συντονισμένοι στην ιστοσελίδα μας για την επερχόμενη Ατζέντα, τους επιβεβαιωμένους ομιλητές και τις λεπτομέρειες εγγραφής στο Συνέδριο.
|
|